Fredag ♥

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er! Jag har sovit typ fyra timmar inatt eftersom jag pluggade till 2. Sen upp och ta bussen till Hästarna och ge dom mat!
 
Haha känner att min humor är på topp.. När jag kom in till Mammi nyss så gick jag förbi den stora spegeln i hallen och såg att jag hade ett stort jävla fett knä. Jag typ, whaat? Så hade jag tydligen varit så stressad så jag hade inte kännt att jag hade typ två sockar i mina jeans vid knät. Så alla som har sett mig idag måste ha trott att jag hade typ en sån här stor fet böld eller nå.. HAHA åh det såg så fult ut! Men är man övertrött så blir allt kul!
 
Idag blir det en ganska chill dag tror jag. Vi ska ha manusläsning till TP, kommer bli aas kul!! Tror jag ialla fall
 
Men nu kommer snart bussen, pussarrr
 
 
Nämen titta vad jag hittade. En söt liten Maffian, lill Maffeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: