You can walk straight through hell with a smile

Kategori: Allmänt

 
 
Här på bloggen var det dött. Sitter ialla fall här ny duschad och bara tar det lugnt. Kom just hem från stallet där jag har varit sen igår på eftermiddagen. Hjälpte till att vara ledare på en övernattning med 26 ungar som skulle sova där. Kan ju säga att det inte blev så mycke sömn! 
 
Igår fick Danne ett lagomt pass i ridhuset på ungefär en timma, sen idag fick han ett långt pass på 2 och en halv  timma. Fast jag skrittade i 1 och en halv timma typ. Danne har blivit lite tjock och att skritta bränner ju mest fett, så det var ganska passande ;) Imorgon så ska jag nog bara skritta lite i skogen en sväng och ta det lite lugnt. Juste, har hunnit raka klart han också + att jag har hunnit bada han, så nu är han jävligt snygg! 
 
Vet inte vad jag ska göra ikväll.. Men nu ska jag ialla fall hämta min söt bror på dagis, sen kommer pappa hem med skrov från grillen! yum

Kommentarer


Kommentera inlägget här: