Kaos

Kategori:

Jag får snart panik, tiden räcker knappt till. Är massor i skolan, måste läsa ut en engelsk bok till på Fredag. Sen har vi massa np snart, ohherre vad kasst det kommer gå.. Så måste plugga på det. Sen ska vi läsa en svensk bok + att jag inte är klar med min so-uppgift än. Sen så har vi tp efter skolan nästan varje dag, har också moppekurs två dagar i veckan. Så jag kommer hem halv 8 ungefär varje dag, och då är det bara att öppna skolböckerna. Det kanske inte är så mycket egentligen, bara jag som klagar och är lat. Men Danne ska ju också hinnas med. Och om han ska tävla i Boden får inte han vila alltför mycket i veckan, max 1 dag. Så jag kommer tillbringa nätterna i stallet hela veckan känns det som!

Jag döööör vad jag bara vill gå ut 9:an nu, kom igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: