Kaos Dag

Kategori: Allmänt

 
 
 

Idag efter några lektioner pratade alla om att det brann i en frisörsalong på byn. Som kanske alla redan vet. Men ialla fall så gick vi ut, och det var svart rök över hela byn. Sen så gick vi dit för att kolla och det brann helt sjukt mycket! Stackarna som bodde där.
 
Sen så fick jag även reda på att min älskade lillebror ligger på sjukhus och fick åka in med ambulans idag. Herregu, jag blev så grymt rädd. Men det är ingen fara nu, men han brukar få nånting som kallas feberkramp. Och det är så sjukt obehagligt, ucsh. När jag var kanske 8-9 år fick han det för första gången och det var bara jag och Anna hemma, så jag fick ringa ambulansen och allt medans hon hjälpte han. Det ser så sjukt läskigt ut, han är bara helt borta, bara skakar och man får ingen ögonkontakt med han. Nä usch och blä för det. Som tur är gick det bra och han får komma hem imorgon!
 
Har även fått mig en ny mobil, blev en iphone 5. Så som sagt, har det hänt mycket idag. Men nu ska jag ut till mina sötis pållar! Eller ska jag säga bananer? Jajaa, hörs

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Det är jätte läskigt men så bra att du kunde hjälpa till <3

    2012-12-19 | 18:30:20

Kommentera inlägget här: