We're too young to know about forever

Kategori: Allmänt

Saknar mitt långa hår.. Buhu
 
Båda pållarna skötte sig bra idag, lill Maffe såg ut som en riktig dressyr ponny. Han är så himla rolig att träna dressyr med! Vill bara ut och tävla, ska bara kapa mina ben, brb. Ungefär så.. 
Jomen Danne skötte sig också, men pigg som satan. Fast han var ända grymt fin, bäst ponny. Däremot så gick min ena ridstövel sönder, så jag fick rida klart Danne i bara sockar. Tehee. Måste laga dom, men som tur är har jag mina andra!
 
Bakade världens snyggaste tårta till pappsen, så snäll jag är. Är ju hans dag, så måste bara säga att jag älskar dig pappi! ♥
 
Nu ska jag försöka dra mig från datorn och mot min nybäddade sköna säng. Är så sjukt trött, men det är ju bara det att jag sitter och lyssnar på One Directions nya album, så tar mig ingenstans.. Haha, men godnatt på er ialla fall!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: