Ge oss sommar

Kategori: Allmänt

 
Igår så kom det några från gotland och provred några försäljningsponnyer som Anna har, så jag red Blondie för att typ visa han för dom som kom för att provrida. Sen så red vi ut också, å då red jag både Blondie och Zacke ett litet tag. Och Danne skötte sig också super!
 
Idag så har jag hopptränat för Daniel Svensson och Danne var så jävulst fin!! Herregu vilken ponny jag har. Hoppade inte så högt eftersom vi har tagit det så lugnt med hoppningen ganska länge, men nog jävlar kan han nog! Han är helt bäst, jag är så stolt över min lilla prins! ♥
 
Har också mockat i stallet och så, sen så har jag också hunnit rida Jack och Blondie idag tillsammans med Vendela som red Lelle och Zacke. Det gick då bara fint. Det är så många fina ponnysar här ju!
 
Just nu ligger jag i sängen och funderar på att gå ner och fika lite, men vet inte om jag orkaar. Tänkte försöka hitta mig en serie jag kan börja se, så vi hörsss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: