Ponny Bilder

Kategori: Allmänt

Det här är Lizze. Så sjukt snygg ponny alltså! Har inte ridit den, men helt underbart snygg.
 Det är en försäljningsponny, så den är till salu. På irland kalla dom den för ''Funny Eyes'' och man förstår ju varför, grymt coola ögon!
 
Det här är Blondie och den är så grymt söt! Den hoppar sjukt bra också har jag sett, han kommer gå dom högsta klasserna det är jag säker på. Har ridit den några gånger och det är också en försäljningsponny så den är också till salu!
 
Det här är Jack. Alicia brukar rida och tävla honom, det är också en försäljningsponny så han är alltså också till salu. Den red jag ialla fall igår, jätte fin och hoppar riktigt bra. + att han är ganska så snygg i Dannes rosa täcke ;)
 
Zacke är också till salu, helt otroligt snäll ponny och söt är han också såklart!
 
Det här är Vendelas sötis Lelle!
 
Alicias gulliga ponny Chesney!
 
Och min egna lilla Munsboro Dice, världens bästa! ♥
 
Jag hade ingenting att göra imorse, så jag gick ut och fotade dom här sötisarna lite snabbt. Bara för att min blogg håller på att dö ut av alla tråkiga inlägg! Så nu fick ni lite bilder.
 
Har hunnit mocka stallet och släppt ut hästarna, gett dom mat osv. Tog in ponnysarna som sov ute, så dom får vila i stallet några timmar. Sen ska jag kvälls mocka till dom som har varit inne på dagen och rida dom som ska ridas. Sen ska jag inte göra något speciellt idag! Nu tänkte jag se ett avsnitt 90210, det är en serie som jag har börjat se. Var väl lite sådär, men tänkte fortsätta se om den blir bättre senare! Pusshej

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Ja jag vill ha sommar sommar sommar Kraaaaaaaaaaaaaam Jossan

    2012-10-26 | 19:34:59

Kommentera inlägget här: