Prao dag 1

Kategori: Allmänt

Min och Emmelis söta åsnor!
 
Idag åkte vi till stallet kring 10 och red Danne å Barret. Blev galopp träning i skogen och avslutade med lite klättring uppför sandtaget. Prinsen skötte sig jätte bra, lite sär bara, men helt ok. Han kommer ha lagomt med träningsvärk imorgon, så då känns det som ett lyckat pass. Vi gjorde det vanliga mockade packa hö osv. Sen har jag inte gjort så mycke mer.
Förutom själva ''praoen'' som började 17:30 - 20:15. Det blev tre dressyr lektioner!
 
Igår fick jag rida Ronjas söta lilla B-ponny, vi for en sväng i skogen och det var skit kul. Sen så skrittade jag bara Danne i ca. 40 min. Helt lagomt efter så länge i transporten :)
 
Är helt själv i läggan nu, eftersom Emmeli jobbar. Så jag sitter och dunkar some music, äter popcorn och ser lite tv. Funderar på att starta en film! Men vi får se. Förresten så vill jag bara säga att jag kommer i princip bo i stallet dom här två veckorna, så om jag bloggar kommer jag nog mest babbla på om hästar och lite sånt.

Då vet ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: