Söndag.

Kategori: Allmänt

 
Ehm, ja, idag så vaknade jag typ halv 3. Seriöst? halv 3?! onödigt. Men om ingen väcker mig, så kan jag nästan sova hur länge som helst.. Men jaja, då gick jag ut till hästarna och tog ihop sommarhagarna och fixade vinterhagarna. Våra hästar går ju på lösdrift, fast dom har typ ett vindsjul som dom kan gå in i när som helst. Men nu har vi gjort en box till Danne där inne, så att han får sova inomhus. Jag tror det kommer bli as bra!
 
Sen så har jag också hunnit packa mitt pick och pack å dragit till pappi. Så nu sitter vi och myser till en film. Och juste, min söt bror har fyllt år och jag missade det eftersom jag var hos mamma.. Så imorgon ska han få 7 paket sånna här fotbolls kort typ. När jag var liten var det pokemon, men nu är det tydligen fotbollskort. Men jaja, puss på min bror som är hela 5 år nu!! ;)
 
Maxieee ------>

Kommentarer


Kommentera inlägget här: