Fett skönt med fredag

Kategori: Allmänt

Slutade halv 12 idag, härligt. Men sen så har vi TP varje fredag efter skolan, så jag kom ändå hem nyss. Det suger! Så jag funderar på att hoppa av eftersom att jag har hästarna och tänka på, så sena kväller på en teater är inte lika viktigt. Fast det hade varit sjukt roligt, för alla gamla 9or pratar om hur kul de är! Men jaja. 
 
Nu ska jag ut till hästarna och pussa lite på min pålle. Tror att han får sig en vilodag idag, för det snöar så mycket och träningen gick så himla bra igår. Kanske lite väl pigg, men han hoppade riktigt bra faktiskt.
 
Har verkligen ingenting att göra ikväll, så jag ska nog bara vara hemma lite forever alone och se en film och tjocka mig. Hehee, det låter ganska bra i mina öron ialla fall. Jomen då vet ni det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: