Nyår 2012/2013

Kategori: Allmänt

Ni får lite bilder och förklaring till nån av dom.
 
 
I Lördags packade jag och pappi ihop våra grejor och drog till kåbban, där jag jobbade några timmar varja dag. Sen hämtade mamma mig på nyårsafton då jag slutade jobba, också åkte vi vidare upp mot fjällen.
 
 
 
 
 
Vi körde mest skoter och sånt kul. Och självklart så var ju jag och Tilda boss på det. Haha, vi lärde oss ialla fall hur man tar sig lös när man kör fast. Nästan
 
 
För övrigt, så satt jag fast där som en annan klant just på tolvslaget. Vi skulle köra uppför skidbacken och se fyrverkerierna där ifrån. Det var så satans djup snö och självklart så fastnade jag. Förbannat å. Så mitt slut på 2012 och början på 2013 var inte så lyckade ;) menmen
 
Nu hoppas jag på att 2013 ska bli något bättre än 2012, yesyes!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: